Pitanja
Kako naručiti?
Prvo, odaberite proizvode koje želite kupiti i dodajte ih u svoju košaricu klikom na gumb „DODAJ U KOŠARICU“. Na desnoj strani ekrana prikazat će se stanje vaše košarice, gdje možete pregledati sadržaj košarice i nastaviti s potvrdom narudžbe. Kliknite na gumb NARUČI kako bi se otvorio prozor u kojem ćete unijeti svoje osobne podatke. Unesite potrebne podatke (ime, prezime, adresa, grad, telefon, e-mail) i pritisnite gumb NARUČI.
Javite se na broj mobitela 099 2323 456, navedite željene proizvode našem operateru i pružite potrebne osobne podatke za narudžbu. Naši operateri će izvršiti narudžbu za vas.
Navedite željene proizvode i svoje osobne podatke u privatnoj poruci na našoj Facebook stranici, a naši operateri će izvršiti narudžbu za vas.
Dostava
Cijena dostave varira ovisno o težini i volumenu proizvoda.
Da. Naša online trgovina ima i fizičku trgovinu gdje možete preuzeti proizvod. Provjerite lokaciju na stranici kontakata.
95% narudžbi dostavlja se u roku od 1 do 5 radnih dana. Međutim, zbog vremenskih nepogoda, neradnih dana i praznika, kao i drugih faktora koji ne ovise o nama, dostava može biti odgođena za 1 do 2 radna dana.
Plaćanje i proizvodi
1. Plaćanje se vrši gotovinom (na adresi ili osobno) ili karticom putem web stranice.
2. Virmanom / Faktura, za pravne osobe ili fizička lica.
Naša online trgovina uvijek nastoji prikazati proizvode u njihovom stvarnom svjetlu. Međutim, budući da je riječ o online trgovini, može doći do manjih razlika u boji ili prikazu veličine proizvoda.
Najvjerojatnije ste napravili neku grešku…
Najčešće greške kada narudžbe nisu procesirane su:
U polju za telefon stavili ste kosa crtu
Niste ispunili sva polja
Već imate registriran profil i želite napraviti novu narudžbu s istom e-mail adresom bez prijave.
Postupak za podnošenje prigovora i reklamacija
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača imate pravo podnijeti prigovor potrošača i to:
Direktno na e-mail info@delmak.hr ili ispunjavanjem obrasca.
Pismeno ili usmeno u sjedištu društva Full Parts d.o.o. Šetalište Mate Raosa 4 21276 Vrgorac
Vaši osobni podaci zaštićeni su sukladno Zakonu
Prigovor potrošača treba sadržavati:
Ime, prezime i adresu podnositelja
Subjekt na koji se prigovor odnosi
Predmet prigovora
Precizan opis zahtjeva
Prateća dokumentacija potrebna za razmatranje prigovora
Delmak Doo SKOPLJE je dužan evidentirati prigovor, razmotriti ga, postupiti u skladu s njim i odgovoriti potrošaču o osnovanosti i rezultatima postupanja u roku od 15 dana od primitka.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, roba koja nije odgovarajuća u smislu oblika, veličine, modela, boje, broja ili iz drugih razloga, može se zamijeniti za robu odgovarajuće kvalitete u roku od 15 dana od dana prodaje potrošaču.
Zamjena robe odgovarajuće kvalitete vrši se ako roba nije korištena, ako je sačuvan njezin izgled, uporabna svojstva, plombe i tvorničke oznake, kao i fiskalni račun koji je potrošaču izdan zajedno s robom.
Ako u trenutku podnošenja zahtjeva nemamo odgovarajuću robu, potrošač ima pravo, po vlastitom izboru, tražiti:
– povrat uplaćenog iznosa
– zamjenu robe s drugom odgovarajućom robom kad je budemo imali na zalihi.
Potrošač koji je zatražio zamjenu robe bit će obaviješten kada budemo imali odgovarajuću robu u roku ne duljem od 30 dana od dana primitka zahtjeva za zamjenu robe.
Prije vraćanja ili zamjene proizvoda, molimo vas da se obratite na broj 071260001.
Najbrža isporuka
Dostava na željenu adresu u roku od 3 do 7 radnih dana.
+385 99 23 23 456
Telefonska podrška, razgovarajte sa stručnjakom iz područja automobilske industrije.
Moguća brza i jednostavna zamjena i povrat proizvoda
14 dana roka za zamjenu proizvoda ili razdoblja povrata novca.